Handelsbetingelser

Kunder: 

Kun personer over 18 år kan indgå aftaler om handel hos www.nettomedical.dk og aftaler kan indgåes på Dansk, Engelsk og Svensk

NettoMedical.dk er en e-mærket netbutik, og derfor har du altid adgang til e-mærkets gratis Forbruger Hotline, når du handler hos os.

Kontaktoplysninger 

Vi besvarer mails indenfor 3 timer på hverdage på info@nettomedical.dk

Telefon 48713759

Levering

Leveringstiden: Alle vare der står som på lager i shoppen og som er bestilt på hverdage inden kl. 15.00 sendes samme dag. Vare bestilt i week-end eller på helligdage sendes  først komne hverdag.

NettoMedical leverer med postdanmark med omdeling fra kr. 53,00 og uden omdeling fra kr. 36,00.

Bestillinger over kr. 2000,00 kan kun sendes til bestillers adresse.

Alle priser er inklusiv moms

NettoMedical sørger for levering primært med  Post Danmark, og sender til modtager på den dato der er ønsket i bestillingen.

Rettidig levering forudsætter dog at fragtselskabet overholder dag-til-dag levering (kun i Danmark). Såfremt der opstår forsinkelser hos fragtselskabet, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. Pakkepost og Post Danmarks kvalitetsmål omkring leveringssikkerhed er minimum 97% for brevpakker og minimum 99% for pakkepost. Bemærk dog at disse procentsatser er gennemsnitlige, og kan dække over store lokale og tidsbegrænsede variationer. Nettomedical kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark eller andre fragtmænd. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller decideret udeblevne leverancer, fremsender NettoMedical naturligvis en ny leverance uden beregning.

Levering til Bornholm og visse småøer er ikke omfattet af Post Danmarks målsætning om dag-til-dag levering, idet forsendelser til disse område i nogle tilfælde kan vare 2 dage. NettoMedical tager altid udgangspunkt i dag-til-dag levering for lagervarer, for nogle varer kan leveringstiden være op til 1 uge. Som afsender kan du evt. vælge leveringsdatoen én dag tidligere for at kompensere for dette.

Levering til udlandet kan vare op til 1 uge

Betaling:

NettoMedical tilbyder betaling via kreditkort, EAN nummer betaling og faktura til virksomheder og bankindbetaling. der skal dog gøres opmærksom på at ved bankindbetaling er forbrugeren ikke er omfattet af indsigelsesordningen . Betaling med dankort og EAN nummer er ikke omfatter af yderligere gebyrer end varens pris og fragt. Ved betaling med øvrige kreditkort såsom Mastercars, visa og andre kreditkort tillægges et gebyr på 1,35 % svarende til indløserens kreditkort gebyr.

Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes

Viabill:

Ved køb med ViaBill vil du først modtage dine varer, og herefter falder den rente-og gebyrfrie månedsydelse hver den 20. i måneden. Aftalen om betaling hos ViaBill bortfalder, når et køb fortrydes, jf. forbrugeraftalelovens § 26.

ViaBill finansierer køb op til 2.000 kr. Beløb over 2.000 kr. finansieres i samarbejde med SparXpress. Læs mere her: www.ViaBill.com/kredit

Alle priser i shoppen er dagspriser og inkl. moms. Priserne opdateres løbende

Reklamationsret

Reklamation og varereturnering

Ved fejl, mangler eller evt. udeblevne leverancer bedes henvendelse rettet til:

NettoMedical

Lille Lyngbyvej 8C

3320 Skævinge

tlf.: +45 48713759

Email: info@nettomedical.dk

Når du handler på Nettomedical.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer indenfor to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.

Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.

Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.

Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.

Købelovens mangels regler kan finde anvendelse på varekøb.

Returadresser:

Returpakker  sendes til:

NettoMedical Aps.
Lille Lyngbyvej 8C
3320 Skævinge

 

- bemærk at vi ikke modtager pakker sendt pr. efterkrav. Returnering kan også ske ved at nægte modtagelse eller aflevere varen personligt hos os. Det er ikke et krav men ekspeditionen fremmes, hvis fyldestgørende informationer følger pakken - eksempelvis kopi af ordrebekræftelse, registreringsnummer og kontonummer for bankkonto hvortil refusion kan foregå, kopi af evt. forudgående korrespondance mv.

Refusion

I tilfælde af aftalte dekorter, returnerede varer eller forudbetalte varer som afbestilles før afsendelse, skal der ske en hel eller delvis refusion af købesummen. Refusion sker normalt altid ved bankoverførsel, og Nettomedical har derfor brug for oplysninger om registreringsnummer og kontonummer for din bankkonto. Disse oplysninger er ikke følsomme, og kan uden videre oplyses pr. e-mail eller anden traditionel korrespondanceform.

 Fortrydelsesret

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved info@nettomedical.dk eller via telefon 48713759  I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret. Du kan også vælge at benytte vores standardfortrydelsesformular og sende med retur. Den finder du medsendt din ordrebekræftelse/vare og nederst i disse handelsbetingelser.                   

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Bemærk, at du ikke får leveringsomkostningerne retur, hvis du fortryder en del af dit køb

Returnering

Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen. Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind. Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.

 Varens stand, når du sender den retur

Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.

Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.

For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.

Der er ikke fortrydelsesret på varer, som er forseglede af sundhedsbeskyttelses- eller hygiejnemæssige årsager og hvor forseglingen er blevet brudt efter leveringen. Skal fortrydelsesretten bibeholdes, må forseglingen ikke være brudt.

Sterile varer og diabetesteststrimler kan dog ikke returneres grundet risiko for forkert opbevaring og derved risiko for næste kunde.

Tilbagebetaling af købsbeløbet

Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.

Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.

Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.

Har du sendt en vare ind til fortrydelse eller reklamation, vil du altid få tilsendt en mail, når vi har modtaget varen. I mailen får du oplysninger om den videre proces i forbindelse med behandlingen af din fortrydelse/reklamation

Hent fortrydelsesformular

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Nettomedical, Michael Jensen.
Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby, via www.forbrug.dk/Raad-og-rettigheder/Ehandel/Klager-over-ehandel. Du kan også anvende EU-kommissionens online klageportal, hvilket dog hovedsageligt vil være relevant, hvis du er forbruger med bopæl uden for Danmark. Du finder klageportalen her: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.

 
Persondatapolitik:

For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: Navn, adresse, tlf.nr. og e-mailadresse.
Vi registrerer og videregiver dine personoplysninger til post Nord for at kunne levere varen til dig.
Personoplysningerne registreres hos Nettomedical Aps. og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Den dataansvarlige på www.nettomedical.dk er Michael Dørellih Jensen
Som registreret hos Nettomedical Aps., har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til: info@nettomedical.dk.

 

Tak

Følgende produkt(er) er nu lagt i kurven

Køb mere
x Grundet lageroptælling kan vi ikke sende bestillinger fredag den 3. februar 2017